مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 دی 1394 ساعت 12:462016-01-15ورزشي

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم خبر داد جدال فرنگی کاران قم با 9 رقیب داخلی و خارجی


مربی تیم کشتی فرنگی استان قم از مصاف فرنگی کاران قم با 9 رقیب داخلی و خارجی برای کسب مدال از رقابت های بین المللی جام تختی خبر داد.

- روح الله میکاییلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی در روز نخست با برگزاری پیکارهای چهار وزن به انجام رسید اما هیچ یک از کشتی گیران قم در این چهار وزن حضور نداشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به سهمیه ای که برای هیئت کشتی استان قم در نظر گرفته شده بود و البته این سهمیه بر اساس عملکرد کشتی گیران قم در مسابقات قهرمانی کشور بود، ما سه کشتی گیر در اوزان 75 و 80 کیلوگرم این دوره از رقابت های جام تختی داشتیم.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: هادی علیزاده پورنیا در وزن 75 کیلوگرم نخستین نماینده قم در جام تختی بود که متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی در فاصله چند روز تا آغاز این پیکارها، فرصت حضور در این جام معتبر را از دست داد.

وی یادآور شد: اکنون تمام امید کشتی قم به دو فرنگی کار حاضر در وزن 80 کیلوگرم این دوره از مسابقات است، جایی که مهدی ابراهیمی و علی زینتی رفاه در جدال با رقبای داخلی و خارجی خود برای کسب مدال انگیزه بسیار زیادی دارند.

میکاییلی بیان کرد: هر دو کشتی گیر استان قم در یک وزن حضور دارند و با توجه به اینکه در مسابقات کشتی فرنگی قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم خبر داد جدال فرنگی کاران قم با 9 رقیب داخلی و خارجی

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم خبر داد جدال فرنگی کاران قم با 9 رقیب داخلی و خارجی