مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 دی 1394 ساعت 15:512016-01-16فرهنگي

اینستاخبر عکس/ گریمی که حسن روحانی را متعجب کرد


می گویند روحانی بعد از دیدن عکس مردی که به شکل او گریمش کرده بودند، با تعجب پرسیده من این عکس را کجا گرفته ام!؟ و وقتی گفته اند این یک چهرهٔ گریم شده است، - "،عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویر زیر نوشت: نه این آقا جناب حسن روحانی رییس جمهور محترم است، نه اون آقا برایان کرانستون بازیگر سریالِ بریکینگ بد.

آن یکی مسعود پاکدل عکاس خوش ذوق و برادر چهره های هنرمند حسین و مهدی پاکدل است و عکس دیگر صادق هاتفی کارگردان وبازیگر سینما و تئاتر.

واقعیت این است که وقتی پشت هر فیلم یا نمایش موفق یک کارگردان خوب هست، پشت هر چهرهٔ سینمایی درخشان هم یک گریمور توانا هست که با دست های جادویی اش نقش آفرینی کرده.

یادتان هست چه شکلی محمود بصیری در فیلم دستفروش تبدیل شد به یک پیرزن از کار افتاده و ناتوان؟ گریم زن پوشِ اکبر عبدی در آدم برفی و یا بچگی او در دزد عروسک ها و هزاران شکل و شمایل دیگر این بازیگر را به خاطر دارید؟ محسن تنابنده را چطور؟ چه کسی باور می کرد این شمایلی که با قیافهٔ اِبی در شاهگوش می بیند، تنابنده است!؟ می گویند آقای روحانی بعد از دیدنِ همین عکس با تعجب پرسیده: ”من این عکس را کجا گرفته ام!؟" و وقتی گفته اند این یک چهرهٔ گریم شده است، با اشتیاق گفته من باید این گریمور با ذوق را ملاقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینستاخبر عکس/ گریمی که حسن روحانی را متعجب کرد

اینستاخبر عکس/ گریمی که حسن روحانی را متعجب کرد