مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 دی 1394 ساعت 12:102016-01-17فرهنگي

معرفی راه یافتگان به مرحله دوم «پرنده آبی»


دبیرخانه جشنواره رمان «پرنده آبی» (انتشارات علمی فرهنگی) اسامی داستان های راه یافته به مرحله دوم این جشنواره را اعلام کرد.

- دبیرخانه جشنواره رمان پرنده آبی (انتشارات علمی فرهنگی) اسامی داستان های راه یافته به مرحله دوم این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مرحله معصومه یزدانی، رویا مکتبی، سولماز خواجه وند، مریم محمدخانی، ربابه میرغیاثی و مهدی رجبی به داوری آثار پرداختند.

بدین ترتیب در مرحله اول هر داستان توسط سه داور خوانده و پس از احراز شرایط راهی مرحله دوم شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره رمان پرنده آبی، طی هفته های آینده پس از بررسی رمان های راه یافته به مرحله دوم، اسامی برگزیدگان مشخص می شود.

این گزارش حاکی است، به نفرات اول تا سوم در این دوره به ترتیب 6 ، 4 و 2 میلیون تومان جایزه نقدی به همراه تندیس طلایی پرنده آبی اهدا خواهد شد و علاوه بر رمان های برگزیده، تعداد 10 رمان نیز که رتبه بالاتری کسب کرده اند، لوح تقدیر دریافت خواهند کرد و در صورت تصویب، در فرآیند بررسی برای چاپ و نشر قرار خواهند گرفت.

بنا بر اعلام، رمان های برگزیده در انتشارات علمی و فرهنگی چاپ خواهند شد و علاوه بر مبلغ جایزه، حق التألیف کتاب ها براساس درصد قیمت پشت جلد به نویسنده پرداخت می شود و نویسنده حق واگذاری آن را به ناشر دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی راه یافتگان به مرحله دوم «پرنده آبی»

معرفی راه یافتگان به مرحله دوم «پرنده آبی»