مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 دی 1394 ساعت 12:202016-01-17بين الملل

رییس کمیته دفاعی حزب کارگر انگلیس: آمریکا عامل بی ثباتی جهان است


شهردار سابق شهر لندن خطاب به سفیر آمریکا در انگلیس گفت، آنچه که موجب بی ثباتی جهانی شده حمایت آمریکا از حکومتهای سرکوبگر و مخالفت فعالانه با دموکراسی است نه تلاش های سیاستمداران انگلیسی برای لغو کنار گذاشتن سلاح های هسته ای.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، کن لوینگستون، شهر دار سابق شهر لندن در حال حاضر ریاست مشترک کمیته بازبینی دفاعی حزب کارگر انگلیس را به عهده دارد.

وی این اظهارات را در پاسخ به ادعاهای مطرح شده از سوی مارتین بارزون، سفیر آمریکا در انگلیس که گفته بود، کنارگذاشتن سریع سلاح های هسته ای تبدیل به یک عامل بی ثباتی شده و ما در حال حاضر بیش از این نیاز به بی ثباتی در جهان نداریم، مطرح کرد.

لوینگستون با تاکید بر این که با گفته های سفیر آمریکا موافق نیست اظهار کرد: ما این بازبینی را انجام دادیم و حقایق را مد نظر داریم و این گونه اظهار نظرهای مهمل و نامعقول هیچ کمکی به ما نخواهند کرد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: اساسا این آمریکا است که با تقویت حکومت های سرکوبگر مثل عربستان به جای دولت های انتخاب شده به طور دموکراتیک در بی ثبات کردن جهان ایفای نقش می کند و آنها در سراسر جهان سوم این طور عمل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته دفاعی حزب کارگر انگلیس: آمریکا عامل بی ثباتی جهان است

رییس کمیته دفاعی حزب کارگر انگلیس: آمریکا عامل بی ثباتی جهان است