مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 دی 1394 ساعت 15:312016-01-17دانش

دانش به عنوان یک دستاورد بشری به راحتی قابلیت انحصاری کردن ندارد


معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری از جمله نهادهایی است که می تواند با حمایت از مالکیت فکری و معنوی نقش به سزایی در رشد علم و هم چنین رشد شرکت های دانش بنیان در کشور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ "به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشریه نامه شورا وابسته به دبیرخانه شورای علی انقلاب فرهنگی، در جدیدترین شماره خود، گفت وگویی با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری انجام داده است که متن کامل آن را در ادامه می خوانید.

با توجه به رشد روزافزون تولید دانش در کشور و مسئولیت سنگین این معاونت در هدایت و حمایت از جامعه نخبه علمی ایران برای تولید علم، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رییس جمهوری از جمله افراد مهم و دغدغه مند در هیأت دولت است که با دلسوزی مثال زدنی بار این مسئولیت را به دوش می کشد.

در میان تمامی گرفتاری های دکتر ستاری، ایشان وقتی را برای گفت وگو با نامه شورا پیرامون اهمیت مالکیت فکری و نقش آن در رشد و توسعه علمی کشور، اختصاص دادند که ماحصل این گفت وگو تقدیم شما می شود: تعریف شما از مالکیت فکری چیست؟ مالکیت فکری در معنای وسیع خود به معنای به دست گرفتن مالکیت و حقوق ناشی از خلاقیت های فکری و ابداعات در زمینه های گوناگون به ازاء افشا کردن محتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش به عنوان یک دستاورد بشری به راحتی قابلیت انحصاری کردن ندارد

دانش به عنوان یک دستاورد بشری به راحتی قابلیت انحصاری کردن ندارد