مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 09:112016-01-18سياسي

6 متصرف اراضی ملی به محاکم قضایی ایجرود معرفی شدند


رییس منابع طبیعی ایجرود ضمن تاکید بر لزوم برخورد با متصرفان اراضی ملی در این شهرستان گفت: در چند روز اخیر نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 6 نفر از متصرفان اراضی ملی را به مراجع قضایی ایجرود معرفی کردند.

- علی داداشی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "با بیان اینکه حفظ، احیا و توسعه از جمله وظایف ادارات تابعه منابع طبیعی و آبخیزداری در سراسر کشور است، اظهار داشت: حفظ عرصه های ملی و طبیعی شهرستان ایجرود در دستور کار جدی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی ضمن تاکید بر لزوم برخورد با متصرفان اراضی ملی تصریح کرد: متاسفانه یکی از تهدیداتی که به پروژه های حفظ عرصه های ملی و طبیعی اداره منابع طبیعی ایجرود ضربه زده تخریب اراضی به قصد تصرف منابع ملی است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری ایجرود با اشاره به تصرف 108 هکتار از اراضی ملی این شهرستان عنوان کرد: نیروهای یگان حفاظت این اداره با همکاری مراجع قضایی ذیربط عملیات رفع تصرف و خلعیت به سطح 33 هکتار از اراضی ملی تصرف شده را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر 6 نفر از متصرفان اراضی ملی شناسایی و به محاکم قضایی شهرستان ایجرود معرفی شدند.

داداشی گفت: اداره منابع طبیعی شهرستان ایجرود به منظور رصد کل مناطق تحت حفاظت توسط گشت های موتوری با نیروهای بخش خصوصی قرارداد لازم را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 متصرف اراضی ملی به محاکم قضایی ایجرود معرفی شدند

6 متصرف اراضی ملی به محاکم قضایی ایجرود معرفی شدند