مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 13:312016-01-18سياسي

امروز صورت گرفت کلنگ مسجد دانشگاه جهرم با اعتبار اولیه 5 میلیارد ریال به زمین خورد


با حضور فرماندار ویژه جهرم و برخی از مسئولان محلی کلنگ مسجد دانشگاه جهرم با اعتبار اولیه 5 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع به زمین خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جهرم، فرماندار این شهرستان ظهر امروز در آیین کلنگ زنی مسجد دانشگاه دولتی جهرم اظهار داشت: امروز که با شکیبایی مردم ایران و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر دولت بحث هسته ای به سرانجام خوبی رسیده است باید مسئولان از رفع تحریم ها استفاده لازم را در راستای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

علیرضا صحراییان گفت: جایگاه و قدمت دانشگاه دولتی جهرم در رتبه دوم بعد از دانشگاه شیراز است و باید امکانات آن را نیز در همان حد افزایش دهیم و این جز با هم دلی میان تمام ارگان های دولتی جهرم امکان پذیر نیست.

این مقام مسئول افزود: دانشگاه جهرم در مکان خوبی به لحاظ جغرافیایی جانمایی شده است و از مساحت قابل توجهی نیز بهره می برد که باید قدر آن را دانست و با دوراندیشی کار ساخت وساز در این دانشگاه را پیگیری کرد.

وی افزود: امروز که با اعتبار 5 میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و زیربنایی در حدود 3 هزار مترمربع و با همت خیران بنای این مسجد در حال اجراست همگی باید کمک کنیم مسائل فرهنگی و مذهبی در دانشگاه ها نمود خاصی داشته باشد تا دغدغه رهبری در امر جنگ نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت کلنگ مسجد دانشگاه جهرم با اعتبار اولیه 5 میلیارد ریال به زمین خورد

امروز صورت گرفت کلنگ مسجد دانشگاه جهرم با اعتبار اولیه 5 میلیارد ریال به زمین خورد