مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 15:552016-01-18اقتصادي

خیز «جنگ ستارگان» به سمت 2 میلیارد دلار


جدیدترین محصول کمپانی دیزنی ضمن ثبت فروش یک میلیارد دلاری در گیشه بین المللی، فروش جهانی خود را به مرز 1/9 میلیارد دلار افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد با فروش 47/3 میلیون دلاری در هفته میلادی که گذشت، مجموع فروش خارجی به 10/1 میلیارد دلار افزایش داد.

ساخته علمی تخیلی جی جی آبرامز در گیشه سینماهای آمریکای شمالی نیز بیش از 851 میلیون دلار فروش داشته تا در مجموع و تا به امروز 1/86 میلیارد دلار در گیشه جهانی (بین الملل + آمریکای شمالی) فروخته باشد.

این فیلم هم اکنون پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکاست و در گیشه جهانی نیز پس از آواتار و تایتانیک عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما به نامش ثبت شده است.

با فروش 95/2 میلیون دلاری جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد در اواین هفته اکران در سینماهای چین این شانس وجود دارد که این فیلم با عبور از فروش 2/186 میلیارد دلاری تایتانیک دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما پس از آواتار (2/78 میلیارد دلار) شود.

هفتمین قسمت از سری فیلم های فضایی جنگ ستارگان تاکنون به فروش رکوردشکن 186 میلیون دلاری در انگلیس دست یافته و یکی از سه فیلمی است که درسینماهای آلمان به فروش بیش از 100 میلیون دلاری دست یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز «جنگ ستارگان» به سمت 2 میلیارد دلار

خیز «جنگ ستارگان» به سمت 2 میلیارد دلار