مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 17:062016-01-18سياسي

انقلاب اسلامی زمینه ترویج گفتمان آزادی خواهی را در جهان ایجاد کرد


مدیرکل بهزیستی یزد با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها در برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر گفت: مناسبت های ملی و مذهبی، با مدیریت اقشار مختلف جامعه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلیل عفتی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر به عنوان یک تکلیف الهی و ملی بر تمام مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی ایران واجب است، اظهار داشت: توجه ویژه به مردم محور بودن مناسبت های ملی و مذهبی ضروری است.

نظام انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بزرگ سیاسی و اجتماعی بین جوامع مختلف دنیا است.

عفتی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ بیداری اسلامی در عصر امروز، تصریح کرد: ترویج نگاه استقلال طلبانه به منظور تعیین سرنوشت مردم ولایت مدار به وسیله خودشان، از جمله اهداف انقلاب اسلامی در برابر زورگویی استکبار جهانی است.

مدیرکل بهزیستی یزد با اشاره به اهمیت حمایت نظام اسلامی ایران از استقلال طلبی مردم سوریه ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه آزادی خواهی و استکبارستیزی در جوامع مختلف را به خوبی ایجاد کرد.

وی برگزاری انتخابات آزاد در نظام اسلامی را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه دهه فجر، با محوریت مردمی و مدیریت اقشار مختلف ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی زمینه ترویج گفتمان آزادی خواهی را در جهان ایجاد کرد

انقلاب اسلامی زمینه ترویج گفتمان آزادی خواهی را در جهان ایجاد کرد