مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 18:462016-01-18اقتصادي

مدیرکل استاندارد اردبیل: مردم دستمال کاغذی فله ای خریداری نکنند


مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: شایسته است تا با توجه به آثار نامطلوب فروش دستمال کاغذی و برخی مواد بهداشتی، درمانی مردم از خرید فله ای این محصولات خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، هاشم علایی عصر امروز در جلسه ستاد استانداردسازی محصولات تولیدی در اردبیل اظهار کرد: اخیراً به وفور مشاهده می کنیم که عده ای با بسته بندی های غیراصولی و نامناسب و حتی فله ای به فروش دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، دستمال توالت و دیگر محصولات بهداشتی و درمانی به صورت اصولی و غیراستاندارد روی آورده اند که حرکت آنها خلاف قوانین و مقررات استانداردسازی است.

وی تصریح کرد: اهالی استان باید به هوش باشند تا از این وسایل و امکانات بهداشتی خریداری نکنند چرا که تولید آنها در بدترین شرایط بهداشتی اتفاق افتاده و این محصولات آلوده به مواد میکروبی و انگلی متعدد است که سلامتی مردم را تهدید می کند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با یادآوری اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر ما با مشکلات و برخی تنگناهای جدی در عدم رعایت مقررات و الزامات حوزه استانداردسازی هستیم، گفت: اکیپ های بازرسی ما تمام تلاششان را به کار گرفته اند تا با هرگونه تخلف در عرصه محصولات غیراستاندارد به بازار جداً برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل استاندارد اردبیل: مردم دستمال کاغذی فله ای خریداری نکنند

مدیرکل استاندارد اردبیل: مردم دستمال کاغذی فله ای خریداری نکنند