مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 دی 1394 ساعت 16:352016-01-19سياسي

میزبانی مازندران از شهدای یمنی


خاک شهیدپرور مازندران چهار شهید مقاومت مردمی یمن را در آغوش می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده سپاه کربلای مازندران از آیین تشییع و خاکسپاری 4 شهید مظلوم یمن در آمل خبر داد.

به گفته سردار بابایی آیین وداع با شهیدان اکرم الغفاری، محمد حسن العجزی ، علی حُزام البَشاوُل و علی محمد المروانی؛ فردا در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار می شود.

سردار بابایی افزود: پیکر این شهیدان نیز پنج شنبه از امامزاده ابراهیم آمل تا بقعه متبرکه ناصرالحق تشییع و در جوار بقعه متبرکه خاکسپاری می شود.

به گفته فرمانده سپاه کربلای مازندران، فروردین امسال در نخستین حمله عربستان به یمن تعدادی از مردم مظلوم این کشور مجروح و از مجروحان اعزامی به ایران 5 تن شهید شدند.

سردار بابایی افزود: پیکر یکی از این شهدا با مجروحان مداوا شده به یمن بازگردانده شد اما عربستان به هواپیمای حامل پیکر این شهید اجازه فرود نداد و با اجازه مقامات یمن قرار شد این پیکرها در ایران خاکسپاری شوند و از آن جا که 12 قرن پیش شماری از مردم مومن مازندران به دفاع از مردم یمن در این کشور شهید شدند و مقبره این شهدا با نام شهدای طبری در شهر سعده است ، این قرابت فرهنگی و تاریخی موجب شد تا پیکر شهدای یمنی هم در مازندران دفن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مازندران از شهدای یمنی

میزبانی مازندران از شهدای یمنی