مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 دی 1394 ساعت 08:312016-01-20سياسي

رییس اداره بهزیستی آمل: 6100 معلول آملی مددجوی بهزیستی هستند


6 هزار و 100 معلول در این شهرستان زیرپوشش این اداره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان آمل، نصرت الله حسن زاده شامگاه سه شنبه در ضیافت مهر و جشن گلریزان اداره بهزیستی این شهرستان، اظهار کرد: حدود 6 هزار و 100 معلول در آمل تحت حمایت اداره بهزیستی قرار دارند.

وی افزود: با دعوت از خیران و مردم خیراندیش سعی داریم تا در راستای حمایت و یاری نیازمندان و افراد بی سرپرست گام های بزرگ برداریم.

رییس اداره بهزیستی آمل با اشاره به اینکه دعوت از خیران منتخب اداره بهزیستی این شهرستان برای جامعه هدف جهت رفع نیازمندی ها برگزار شده است، تصریح کرد: در این آیین گلریزان مردم درد دردمندان و نیازهای آنها را درک می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمل از شهرهای شاخص مازندران است که مردم در امر خیر از یکدیگر سبقت می گیرند به فکر محرومان و نیازمندان هستند.

حسن زاده بیان کرد: با برگزاری درخت آرزوها در این مهمانی مهر و عاطفه، نیازهای معلولان در قالب نامه ای به خیران و مسئولان ارائه می شود.

معاون استاندار مازندران هم در این مراسم بیان کرد: بر سر درب سازمان ملل سه بیت از شاعر بلند آوازه ایران درج شده که در آن مردم را به نوع دوستی دعوت می کند و آنها را عضو یک پیکر می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره بهزیستی آمل: 6100 معلول آملی مددجوی بهزیستی هستند

رییس اداره بهزیستی آمل: 6100 معلول آملی مددجوی بهزیستی هستند