مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 دی 1394 ساعت 10:452016-01-20سياسي

محاکمه دوباره عاملان قتل معاون وزیر


زن و شوهر جوان که پیشتر به اتهام قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به قصاص و زندان محکوم شده بودند دیروز برای دومین بار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهیختگان، قضات دیوان عالی کشور با ادعاهای این زوج مبنی بر مهدورالدم بودن مقتول، حکم دادگاه بدوی را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند.

رسیدگی به این پرونده از ساعت 4:20 بامداد یکشنبه نوزدهم آبان 92 به دنبال کشته شدن صفدر رحمت آبادی، معاون سابق پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با شلیک دو گلوله در خودروی پژو پارس مشکی اش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بررسی ها نشان می داد وی با شلیک دو گلوله به سر و سینه اش در حوالی میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی تهران کشته شده است و عامل یا عاملان جنایت در تاریکی شب گریخته اند.

وقتی یکی از شاهدان به پلیس گفت دیده است دو زن از داخل پژو سراسیمه فرار کرده اند، تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و رد یک زن که از بستگان قربانی بود به دست آمد.

زن جوان به نام مریم به جنایت با همدستی همسرش به نام محمد اعتراف کرد.

آنها انگیزه جنایت را اختلاف کهنه با مرحوم رحمت آبادی اعلام کردند.

محمد گفت: من و همسرم طبق نقشه ای که کشیده بودیم با صفدر رحمت آبادی قرار گذاشتیم و به بهانه گفت وگو با وی برای حل مشکلات زندگی مان به ملاقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه دوباره عاملان قتل معاون وزیر

محاکمه دوباره عاملان قتل معاون وزیر