مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 دی 1394 ساعت 18:002016-01-20فرهنگي

کدام آهنگسازان «سودای سیمرغ» دارند؟


تعداد قابل توجهی از آهنگسازان مطرح ایرانی در سی وچهارمین جشنواره ی فیلم فجر به ارائه ی اثر پرداخته اند و باید دید سیمرغ معروف جشنواره، امسال بر شانه ی کدام یک از آن ها خواهد نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کنار فیلم هایی که در بخش سودای سیمرغ جشنواره ی فیلم فجر روی پرده خواهند رفت، نام آهنگسازانی به چشم می خورد که برخی از آن ها با چند اثر در این بخش هنرنمایی کرده اند.

کارن همایون فر امسال هم با دست پر به جشنواره ی فیلم فجر آمده است.

کمتر کسی است که نام این آهنگساز را در تیتراژ فیلم های سینمایی و تلویزیونی ندیده باشد.

بادیگارد اثر ابراهیم حاتمی کیا، خشم و هیاهو اثر هومن سیدی و نیمه شب اتفاق می افتد اثر تینا پاکروان با موسیقی کارن همایون فر همراه شده اند.

او در سال های 1387 و 1389 سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را از جشنواره ی فجر گرفت و باید دید آیا سیمرغ جشنواره ی سی وچهارم را شکار می کند یا خیر؟ امکان دنیا اثر کمال تبریزی و ختر اثر رضا میرکریمی با موسیقی فیلم محمدرضا علیقلی روی صحنه خواهند رفت.

علیقلی بیش از 10 بار نامزد دریافت سیمرغ شده و در سال های 1370، 1381 و 1383 سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم از آن او شده است.

او موسیقی متن بیش از 140 فیلم و سریال را ساخته و باید دید سیمرغ امسال بر شانه ی او می نشیند؟آهنگساز فیلم در دنیای تو ساعت چند اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام آهنگسازان «سودای سیمرغ» دارند؟

کدام آهنگسازان «سودای سیمرغ» دارند؟