مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 دی 1394 ساعت 18:252016-01-20فرهنگي

شاعر گم نام «افسار» محسن چاوشی پیدا شد


شاعر گمشده ی قطعه ی افسار اثر جدید محسن چاوشی که آن را به تازگی منتشر کرده است، پیدا شد.

یکی از دوستان محسن چاوشی با اعلام این مطلب به ایسنا، گفت: محسن چاوشی پس از انتشار قطعه ی افسار که شاعر آن را استاد شهریار معرفی کرده بود، در صفحه ی اجتماعی اش اطلاع داد که این شعر به اشتباه به این شاعر نسبت داده شده و سپس او از پسر استاد شهریار دلجویی کرد.

محسن بوالحسنی ادامه داد: محسن چاوشی پس از رخ دادن این اشتباه، تأکید زیادی داشت تا شاعر واقعی افسار پیدا و حقوق مادی و معنوی اش پرداخت شود.

ما تماس های مکرری با شاعرانی داشتیم که همه شعرای شهر خود را می شناختند و حدود 20 شاعر را در نظر گرفتیم و با آن ها گفت وگو کردیم.

وی سراینده ی قطعه ی افسار را این گونه معرفی کرد: ظهر 30 دی ماه، این شاعر پیدا شد و فهمیدیم یک دخترخانم که متولد سال 1366 است و در شهر تبریز زندگی می کند، این قطعه را سروده است.

آن دخترخانم که پریناز جهانگیرعصر نام دارد، نمی دانست که شعرش را محسن چاوشی خوانده و اثر در این سطح شنیده شده است و اتفاقا خیلی از این نظر خوشحال شد.

این شاعر همچنین اظهار کرد: این خانم مثل خیلی از شاعران تبریزی، به استاد شهریار علاقه دارد و بسیاری از شعرهای خود را با تضمین و استقبال از شعرهای شهریار سروده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر گم نام «افسار» محسن چاوشی پیدا شد

شاعر گم نام «افسار» محسن چاوشی پیدا شد