مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 بهمن 1394 ساعت 08:562016-01-21سياسي

سازمان اطلاعات سپاه دو شبکه ماهواره ای غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد


سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دو شبکه ماهواره ای فعال غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری تسنیم"، بنا بر اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی و همچنین ده ها صفحه مرتبط با آنها در شبکه های اجتماعی تعطیل شد.

دستگاه های امنیتی پس از ماه ها تمرکز و ایجاد اشراف اطلاعاتی روی عوامل اصلی شبکه تلویزیونی تریپل ای(AAA) در 3 کشور اروپایی، با طراحی و اجرای یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، مدیر ارشد آن را در داخل ایران دستگیر کردند.

وی که اخیرا و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی بی سی فارسی بوده و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی وی داشته، اقدامات گسترده ای در حوزه مسائل غیراخلاقی و با هدف تخریب پایه های دینی و اخلاقی جوانان کشورمان را طراحی و اجرا می کرده است.

از جمله این اقدامات می توان به ایجاد شبکه گسترده انتقال جوانان ایرانی به خارج از کشور و درگیر کردن آنها در مسائل غیراخلاقی و کسب درآمد از این طریق به ارزش بیش از 850 هزار دلار، اداره و راه اندازی 3 کمپانی فساد بزرگ در یکی از کشورهای منطقه با گردش مالی بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اطلاعات سپاه دو شبکه ماهواره ای غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد

سازمان اطلاعات سپاه دو شبکه ماهواره ای غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد