مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 بهمن 1394 ساعت 10:112016-01-22اقتصادي

فارس گزارش می دهد محاکمه مدیران سابق بانک های ملی، مسکن و صادرات به کجا رسید؟


محاکمه مدیران سابق بانک های ملی، مسکن و صادرات در حالی آغاز شد که علی رغم وعده های داده شده، خاوری هرگز به ایران بازنگشت.

- " - سعیده اسدیان: نیمه مرداد سال 90 بود که پرده از راز فسادی بزرگ برداشته شد که در آن حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان پول از بانک ها آن هم به شیوه و شگرد فریبکارانه بیرون کشیده شده بود.

بخش هایی از این فساد متأسفانه در قالب تأسیس یک بانک به نام بانک آریا نمود پیدا کرد که به گفته برخی از کارشناسان تأسیس این بانک پوششی برای کارهای مجرمانه مفسدان بوده است.

پس از بررسی های کارشناسانه سرانجام در اسفند سال 90 اولین جلسه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ بانکی آغاز شد.

دستگاه های نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه های امنیتی و در رأس آن ها دستگاه قضایی کشور با ورود همه جانبه و سریع خود موفق شدند تعداد کثیری از متهمان این پرونده را پیش از یافتن فرصت برای فرار دستگیر کنند.

دستگاه قضایی در مرحله اول رسیدگی به این پرونده موفق شد برای 39 نفر از متهمان آن اقدام به صدور حکم کند که در این میان 4 متهم ردیف اول پرونده از جمله مه آفرید خسروی به اعدام محکوم شدند.

رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه داشت تا اینکه در اردیبهشت ماه سال 93 دادستان تهران از تحت تعقیب قرار گرفتن 500 نفر در این پرونده سخن گفت و عنوان کرد برای 250 نفر از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد محاکمه مدیران سابق بانک های ملی، مسکن و صادرات به کجا رسید؟

فارس گزارش می دهد محاکمه مدیران سابق بانک های ملی، مسکن و صادرات به کجا رسید؟