مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 09:002016-01-23فناوري

نرم افزاری برای تشخیص زایمان زود رس


محققان «کینگز کالج» لندن، یک ابزار پیش بینی کننده را اختراع کردند که برای ارزیابی خطرات خاص زایمان زودرس استفاده می شود.

- محققان کینگز کالج لندن، یک ابزار پیش بینی کننده را اختراع کردند که برای ارزیابی خطرات خاص زایمان زودرس استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فناوری ایسنا، این نرم افزار که QUiPP نام دارد، در دو پژوهش جداگانه با بیش از هزار و 600 شرکت کننده باردار مورد آزمایش قرار گرفت.

یکی از این آزمایشات بر بیمارانی که علایم اولیه زایمان را داشتند متمرکز شد در حالی که آزمایش دیگر بر روی زنانی که خطرات ناشی از زایمان زودرس در آنها افزایش یافته بود انجام شد.

پس از انجام یک سری آزمایشات، از جمله آزمون فیبرونکتین جنینی، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که این برنامه به مراتب دقیق تر از روش های پیش بینی کننده دیگر است.

با این حال، پروفسور اندرو شرمن، که هدایت تیم را برای توسعه برنامه QUiPP به عهده دارد می گوید که برای اثبات قابل اعتماد بودن این راه حل که می تواند به دقت خطر تولد زودرس را شناسایی کند، ارزیابی های بیشتری مورد نیاز است.

وی افزود: ارزیابی دقیق خطرات بارداری زودرس یک زن کار دشواری است زیرا بسیاری از زنانی که دارای علائم زایمان زودرس هستند، زایمان زودرس نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزاری برای تشخیص زایمان زود رس

نرم افزاری برای تشخیص زایمان زود رس