مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 09:262016-01-23سياسي

معاون فرماندار دیر: 12 سال مذاکره برای حق خواهی در مقابله زیاده خواهی غرب بود


دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید بدانند که 12 سال مذاکره تنها برای حق خواهی و مقابله با زیاده خواهی های کشورهای غربی بوده است.

- " از دیر، سیدعلی پاک نژاد صبح امروز در همایش فصل حضور اظهار داشت: توافق هسته ای کشورمان با گروه 1+5 یک پیروزی بزرگ برای کشورمان به شمار می رود چرا که توانستیم حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کنیم.

سیدعلی پاک نژاد افزود: رفع تحریم های ظالمانه، حاصل تلاش گسترده و پایمردی دولت مردان و ملت شریف ایران در سایه هدایت های مقام معظم رهبری، مدیریت رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بود که باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی، برجام را به فرجام رساند.

وی با اشاره به لغو تحریم ها گفت: ملت ایران با صبر و مقاومت سال ها رنج تحریم ها را تحمل کردند و زیر بار زیاده خواهی دشمنان نرفتند و به پیروزی رسیدند.

معاون فرماندار دیر افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید بدانند که 12 سال مذاکره تنها برای حق خواهی و مقابله با زیاده خواهی های کشورهای غربی بوده است.

معاون سیاسی فرماندار دیر تصریح کرد: پرسش مهر رییس جمهوری از دانش آموزان این است که به نظر شما دانش آموزان که سرمایه های اصلی کشور هستید، بعد از انجام توافق هسته ای با 6 قدرت بزرگ دنیا چه فرصت های جدیدی پیش روی کشور در زمینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار دیر: 12 سال مذاکره برای حق خواهی در مقابله زیاده خواهی غرب بود

معاون فرماندار دیر: 12 سال مذاکره برای حق خواهی در مقابله زیاده خواهی غرب بود