مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 10:012016-01-23سياسي

هلال احمر از پذیرش مسئولیت اطفای حریق در جاده ها شانه خالی می کند


دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در رابطه با ایمنی قطارهای پرسرعت صحبتی نمی شود گفت: هلال احمر می گوید مسئول اطفای حریق جاده ها نیستیم و طبق قانون نمی توانید ما را موظف به این کار کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، مرتضی باقری در نشست کارگروه ایمنی شبکه حمل و نقل ریلی و جاده ای با ارائه پیشنهاد یک پایگاه داده برای تصادفات در تقاطع های هم سطح و غیرهمسطح جاده و ریل، اظهار کرد: پس از تغییر شرایط سیاسی کشور موضوع قطارهای پرسرعت از جمله تهران-اصفهان جدی شده و پیگیری می شود اما در تمام جلسات دوستان فقط در رابطه با خط و ناوگان اظهار نظر کرده و درباره ایمنی قطارهای پرسرعت صحبت نمی شود.

وی با ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک ایمنی بین ریل و جاده میان سازمان راهداری و راه آهن، تصریح کرد: هلال احمر عنوان می کند در بحث جاده ای حاضر نیست مسئولیت اطفای حریق را برعهده بگیرد و می گوید طبق قانون نمی توانید ما را موظف به انجام این کار کنید.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بخش جاده ای هلال احمر این کار را انجام نمی دهد قطعاً در بخش ریلی نیز این کار را نخواهد کرد، یادآور شد: در بحث جاده ای پایگاه هایی در شبکه جاده ای برای اطفای حریق وجود دارد این درحالی است که در شبکه ریلی اینگونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر از پذیرش مسئولیت اطفای حریق در جاده ها شانه خالی می کند

هلال احمر از پذیرش مسئولیت اطفای حریق در جاده ها شانه خالی می کند