مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 15:362016-01-23سياسي

سرلشکر رحیم صفوی سخنران 22 بهمن در همدان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سرلشکر رحیم صفوی سخنران 22 بهمن در همدان است، گفت: مراکزی که در استان خواستگاه های انقلاب اسلامی و فعالیت های انقلابی بودند باید در برنامه ریزی برای برنامه های دهه فجر در نظر گرفته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در همدان اظهار داشت: 22 کمیته در ذیل ستاد دهه فجر تشکیل شده است که هر کمیته برنامه های خود را تدوین کرده و آماده برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر هستند.

وی بیان کرد: برنامه های دهه فجر از روز 12 بهمن ماه آغاز می شود و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد که در این روز شاهد راهپیمایی پرشکوه مردم دارالمومنین همدان با سخنرانی سردار سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا هستیم.

فاضلیان با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی ثمرات ارزشمندی از جمله امنیت پایدار و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را موجب شدند، گفت: شهدای انقلاب اسلامی حجت های الهی هستند که بر ما تمام شدند و باید نقش آنها در داخل و خارج از کشور برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم به اشکال مختلف در جشن ها و مراسمات پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود، عنوان کرد: امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر رحیم صفوی سخنران 22 بهمن در همدان است

سرلشکر رحیم صفوی سخنران 22 بهمن در همدان است