مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 15:462016-01-23سياسي

بعد از ظهر امروز نشست روشنگری و بصیرتی یاوران ولایت در ارومیه برگزار شد


نشست روشنگری و بصیرتی یاوران ولایت بعد از ظهر امروز در کانون بسیج ارومیه با هدف تحلیل مسائل سیاسی روز کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، نشست روشنگری و بصیرتی یاوران ولایت بعد از ظهر امروز در کانون بسیج ارومیه با هدف تحلیل مسائل سیاسی روز کشور برگزار شد.

این مراسم با حضور محمد اسماعیل خدادادی، تحلیل گر و کارشناس مسائل سیاسی و جمعی از بسیجیان فعال ارومیه آغاز شد و در این مراسم بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات و مسئله نفوذ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

خدادادی در این مراسم به سوره های آغازین قرآن کریم که انسان ها را از لحاظ عقیدتی در سه گروه تقسیم بندی کرده است اشاره کرد و گفت: متقین، کافران و منافقان از جمله سه گروهی است که خداوند در سوره مبارکه بقره به آنان اشاره کرده و آنان را معرفی کرده است.

وی، افراد متقین را انسان های ثابت قدمی دانست که در سخت ترین شرایط زندگی از ایمان و تقوای آنان کاسته نمی شود و همواره دل های آنان با یاد خدا آرام گرفته و در مسیر اطاعت از فرمان الهی از جان و مال و هستی خود می گذرند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به صفت انسان های کافر و ملحد، گفت: عده ای در کشور ما به خاطر از دست دادن ایمان و تقوا، همواره در جهت مسموم کردن فضای سیاسی کشور، تضعیف روحیه مردم، ایجاد شک در ولایت فردی فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از ظهر امروز نشست روشنگری و بصیرتی یاوران ولایت در ارومیه برگزار شد

بعد از ظهر امروز نشست روشنگری و بصیرتی یاوران ولایت در ارومیه برگزار شد