مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 بهمن 1394 ساعت 15:452016-01-24سياسي

پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل ونقل و سوخت حتما به دادگاه می رود


سخنگوی قوه قضاییه گفت که پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل و نقل و سوخت یکی از پرونده هایی است که حتما با صدور کیفرخواست به دادگاه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای درباره آخرین وضعیت پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل ونقل سوخت که با گذشت حدود یک سال همچنان در دادسرای کارکنان دولت است، گفت: اقدامات مفصل و تحقیقات فراوانی در مورد این پرونده شده و سیستم اطلاعاتی کمک فراوانی را در این زمینه کرده است، البته ناگفته نماند ایشان مدت قابل توجهی بازداشت بودند و در مدتی هم رفت و آمد می کردند، در زمان بازداشت نیز از وی تحقیق می شد.

وی افزود: در این پرونده کار مفصلی انجام شده و پرونده همچنان در مرحله ادامه تحقیقات است، البته کیفرخواست این پرونده صادر نشده و پرونده به دادگاه نرفته است، اما این پرونده از پرونده هایی است که حتما به دادگاه می رود ولی زمان دقیق آن را نمی دانم.

وی درباره پرونده مهدی هاشمی و اینکه آیا مرخصی وی تمدید می شود؟ گفت: تمدید مرخصی وی منوط به نظر و تشخیص مقام قضایی و پزشکی است.

وی افزود: در این مورد نیاز به عمل جراحی وجود داشت که عمل جراحی انجام شد و پزشک معالج ایشان اعلام کرد که وی بعد از عمل جراحی نیاز به دو هفته استراحت دارد که باید در بیرون از زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل ونقل و سوخت حتما به دادگاه می رود

پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل ونقل و سوخت حتما به دادگاه می رود