مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 بهمن 1394 ساعت 17:012016-01-24بين الملل

واکنش نخست وزیر عراق نسبت به اظهارات گستاخانه سفیر سعودی


نخست وزیر عراق روز یکشنبه در اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی بدون اشاره به نام، از اظهارات تفرقه افکنانه سفیر تازه کار عربستان سعودی در بغداد انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حیدرالعبادی در سخنان خود در جمع روسا و نمایندگان پارلمان های عربی و اسلامی ،گفت که عراق از حضور سفرای همه کشورها استقبال می کند، اما از آنها می خواهد به وحدت ملت عراق احترام گذاشته و از نشر فرهنگ نفرت انگیزی بین مردم این کشور خودداری کنند.

وی ادامه داد: مردم عراق امروز با خونسردی تمام بوسیله خودروهای بمبگذاری شده و کمربندهای انفجاری به بهانه جهاد به قتل می رسند.

ثامر السهبان سفیر تازه کار عربستان سعودی در بغداد روز گذشته (شنبه) در اظهاراتی، نیروهای الحشد الشعبی عراق را که در جنگ مستقیم با تروریست ها حضور دارند، به شدت مورد حمله قرار داد.

وی در یک برنامه تلویزیونی در شبکه السومریه ادعا کرد که چون کردها و اهالی الانبار مخالف ورود نیروهای الحشدالشعبی به مناطق خود هستند، نشان می دهد که این گروه مقبولیتی در جامعه عراق ندارد و در عین حال این گروه های مردمی را که با فتوای مرجعیت عالی شیعه تشکیل شده و به جنگ علیه تروریسم رفته اند، در حوادث فتنه ای اخیر متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نخست وزیر عراق نسبت به اظهارات گستاخانه سفیر سعودی

واکنش نخست وزیر عراق نسبت به اظهارات گستاخانه سفیر سعودی