مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 02:462016-01-24ورزشي

رییس دانشگاه پیام نور قم: ورزش همگانی در ایران قربانی ورزش قهرمانی می شود


رییس دانشگاه پیام نور قم با بیان اینکه سرانه ورزش همگانی در ایران مشخص نیست، گفت: ورزش همگانی در ایران قربانی ورزش قهرمانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، محمدعلی قره شامگاه یکشنبه در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم در سخنانی با بیان اینکه باید نقاط ضعف مردم قم را به نقاط قوت تبدیل کنیم، اظهار کرد: جای فضاهایی که مردم در آن اوقات فراغت خود را سپری کنند در قم خالی است.

وی شادی را نیاز شهرها دانست و خاطرنشان کرد: هیچ کدام از دولت های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ای برای اوقات فراغت مردم نداشته اند.

رییس دانشگاه پیام نور قم ضمن اینکه ورزش را یکی از تفریحات حلال دانست که باعث از بین رفتن تنش های عصبی می شود، ابراز کرد: در ایران چاقی به جای ورزش در حال همگانی شدن است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی قم صرفاً مسئول گرداندن شهر نیستند، تأکید کرد: این شهر الگوی تشیع در جهان اسلام است و باید در تمام مسائل از جمله مباحث عمرانی تا فضای سبز و خدمت به مردم الگو باشد.

قره با اشاره به اینکه پولی که دولت به اجبار صرف ورزش نکردن مردم ایران می کند از پول نفت بالاتر است، خاطرنشان کرد: متأسفانه آمارها نشان می دهد تنها 5.

92 درصد مردم ایران ورزش می کنند و بقیه آمارها در این زمینه نمایشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور قم: ورزش همگانی در ایران قربانی ورزش قهرمانی می شود

رییس دانشگاه پیام نور قم: ورزش همگانی در ایران قربانی ورزش قهرمانی می شود