مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 10:112016-01-25سياسي

حمله ته مانده های گروهک تروریستی کومله به شورای نگهبان


هنوز چند روز از انتشار بیانیه چند تشکل دانشجویی خطاب به شورای نگهبان در اعتراض به ردصلاحیت ها نگذشته بود که کاشف به عمل آمد یکی از این تشکل ها نه اعلام موجودیت کرده و نه مجوز فعالیت دارد.

- "، هنوز چند روز از انتشار بیانیه چند تشکل دانشجویی خطاب به شورای نگهبان در اعتراض به آنچه ردصلاحیت های گسترده می دانستند نگذشته است که کاشف به عمل آمد یکی از این تشکل ها نه اعلام موجودیت کرده و نه مجوز فعالیت دارد.

مجتبی مرادی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به انتشار این بیانیه و نام یک تشکل دانشجویی از این دانشگاه گفت: درج شدن نام انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه بوعلی سینا همدان" زیر بیانیه حمله به شورای نگهبان در حالی است که این تشکل دانشجویی نه مجوز فعالیت از شورای نظارت بر تشکل های دانشجویی دارند و نه در این دانشگاه اعلام موجودیت کرده است.

وی ادامه داد: این تشکل غیرقانونی که تاکنون مجوز فعالیت نگرفته است و حتی در اوایل ترم گذشته اقدام به پخش برگه های عضویت در بین دانشجویان نموده است.

که با عدم استقبال دانشجویان مواجه شد.

ماجرای این نوع تشکل های معلوم الحال در دانشگاه بوعلی سینا همدان اما رشته ای است که سر دراز دارد؛ چندی پیش خبری مبنی بر پیوستن چند عضو این جریان به گروهک تروریستی کومله منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ته مانده های گروهک تروریستی کومله به شورای نگهبان

حمله ته مانده های گروهک تروریستی کومله به شورای نگهبان