مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 13:212016-01-25اقتصادي

استقبال از یادداشت های محمدعلی فروغی در بازار کتاب


پرمخاطب ترین کتاب ها در فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه دوم دی ماه اعلام شد که در این فهرست عناوینی چون «یادداشت های روزانه از محمدعلی فروغی»، - پرمخاطب ترین کتاب ها در فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه دوم دی ماه اعلام شد که در این فهرست عناوینی چون یادداشت های روزانه از محمدعلی فروغی، آن بیست و سه نفرو یادداشت های مادرترزا به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه دوم دی ماه، عناوینی که در حوزه های تاریخ، روانشناسی، فلسفه، داستان، شعر، کودک، نوجوان، دین و عرفان، هنر، علم، دفاع مقدس و آموزشی بیشترین فروش را داشته اند، معرفی کرد.

به این ترتیب یادداشت های روزانه از محمدعلی فروغی ، شناخت کورش (جهانگشای ایرانی) ، فتح نامه ایروان (روابط ایران و عثمانی در آستانه برافتادن صفویان) و مادر ترزا (یادداشت های شخصی) پرفروش های کتاب های تاریخی این فروشگاه هستند.

میان کتاب های داستان هم می توان عناوینی چون لذتی که حرفش بود (شش تک نگاری درباره دیدن و زیستن) ، شکسپیر و شرکا ، مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد ، شازده کوچولو و صد سال تنهایی را به عنوان پرفروش ها مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از یادداشت های محمدعلی فروغی در بازار کتاب

استقبال از یادداشت های محمدعلی فروغی در بازار کتاب