مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 16:152016-01-25ورزشي

تخلف 99 بازیکن فوتبال برای جعل کارت پایان خدمت


درخصوص موضوع فساد در فوتبال، تخلف 99 تن از بازیکنان برای جعل کارت پایان خدمت محرز و کارت آنان ابطال شد.

- رییس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازامروز کمیسیون اصل نودم از عملکرد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال افزود: در این گزارش 100 صفحه ای که خلاصه آن حدود 30 صفحه در صحن علنی قرائت شد به موارد مختلف تخلفات، مشکلات ساختاری در فدراسیون فوتبال و اساسنامه آن، تصمیمات خلاف قانون در فدراسیون و سازمان تربیت بدنی وقت اشاره شده است.

به گفته پورمختار، در گزارش کمیسیون اصل نودم مجلس با اشاره به نحوه تامین بودجه فدراسیون فوتبال از بیت المال، به موضوع نبود نظارت بر نحوه هزینه ها و سوءاستفاده های صورت گرفته از جمله واریز مبالغی به حساب شخصی برخی افراد در خارج از کشور پرداخته شده است.

رییس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی همچنین قانونمند نبودن قراردادها و افزایش بی رویه دستمزد بازیکنان و مربیان فوتبال و نیز جلوگیری از خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از دیگر مواردی بیان کرد که در این گزارش به آن اشاره شده است.

به گفته پورمختار، در گزارش کمیسیون اصل نودم همچنین موضوعاتی از جمله تبانی، شرط بندی، دوپینگ، مسائل سوء فرهنگی، اخلاقی و رفتاری در فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 99 بازیکن فوتبال برای جعل کارت پایان خدمت

تخلف 99 بازیکن فوتبال برای جعل کارت پایان خدمت