مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 20:112016-01-25بين الملل

کری: اسد حق دارد در انتخابات آینده نامزد شود


یک منبع نزدیک به نشست معارضان سوریه در ریاض گفت که جان کری در نشست دو روز پیش خود با معارضان سوریه به آنها گفته است که بشار اسد حق دارد برای انتخابات ریاست جمهوری سوریه نامزد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع نزدیک به معارضان سوریه، دیدار دو روز گذشته جان کری وزیر خارجه آمریکا با ریاض حجاب رییس هیئت عالی مذاکرات را بسیار بد و فاجعه بار خواند.

این منبع به العربی الجدید گفت: جان کری تاکید کرده است آنچه در مذاکرات ژنو انجام می شود گفتگو است نه مذاکره و به تشکیل یک دولت وحدت ملی منجر خواهد شد و نه یک دولت انتقالی.

جان کری به معارضان سوریه گفته است که دی مستورا حق دارد در تشکیل هیئت معارضان سوریه و تعیین مشاور برای خود دخالت کند و خواسته های معارضان قبل از آغاز مذاکرات در حین گفتگوها بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کری در این نشست تاکید کرده است که بشار اسد حق دارد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه که بعدا برگزار خواهد شد، نامزد شود.

کری همچنین از هیئت عالی مذاکرات خواسته است تا به ژنو بروند؛ درغیر این صورت متحدان خود را از دست خواهند داد و که در این صورت مسئولیت آن بر عهده معارضان خواهد بود.

به گفته این منبع کری تصریح کرد: دخالت کشورش در سوریه تنها برای مبارزه با تروریسم است و نه چیز دیگری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کری: اسد حق دارد در انتخابات آینده نامزد شود

کری: اسد حق دارد در انتخابات آینده نامزد شود