مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 بهمن 1394 ساعت 08:562016-01-26بين الملل

سرنوشت بحران سوریه همچنان در گرو میدان/امیدی به ژنو 3 نمی رود


جامعه بین الملل در حال تدارک برای برگزاری کنفرانس ژنو 3 است اما حقایق موجود نشان می دهد که سرنوشت بحران سوریه در گرو تحولات میدانی بوده و نباید به ژنو 3 امید داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دمشق، معارضان خارج نشین سوری و در پس آنها عربستان سعودی همچنان به مانع تراشی در مسیر برگزاری کنفرانس ژنو 3 ادامه می دهند.

در واقع آل سعود به این گفته خود هنگامی که به استفان دی مستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کردند، صادق بودند که تنش تهران ریاض در پی جنایت اعدام شیخ نمر باقر النمر دلیل مانع تراشی آنها در مسیر برگزاری ژنو 3 نیست.

ریاض برای جلوگیری از برگزاری این کنفرانس نیازی به این تنش نداشت، چون بارها ثابت کرده است، تا زمانی که منافع این کشور که همسویی آشکاری با منافع رژیم صهیونیستی دارد، تامین نشود، به هر دستاویزی برای ممانعت از دستیابی به راه حلی سیاسی و مسالمت آمیز برای بحران سوریه متوسل می شود.

طبیعی است، به دنبال انتخاب شخصیت تروریستی تکفیری همچون محمد علوش به عنوان یکی از مذاکره کنندگان ارشد هیأت نمایندگان معارضان سوری، ژنو 3 و به طور کلی روند سیاسی بحران سوریه به باد فنا رود.

چون دمشق هیچ گاه مذاکره با چنین افرادی را نخواهد پذیرفت و تن دادن به چنین مذاکراتی را مشروعیت بخشیدن به تروریسم در سوریه تلقی خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت بحران سوریه همچنان در گرو میدان/امیدی به ژنو 3 نمی رود

سرنوشت بحران سوریه همچنان در گرو میدان/امیدی به ژنو 3 نمی رود