مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 بهمن 1394 ساعت 11:302016-01-27فرهنگي

بهنوش بختیاری با نقشی متفاوت به فیلم مرداد پیوست


بختیاری در این فیلم در فضایی متفاوت تر و جدی تر نسبت به تجربه های گذشته خود در سینما نقش زنی به نام «سحر» را بر عهده دارد که باردار است و بزودی قرار است فرزند او به دنیا بیاید.

- بختیاری در این فیلم در فضایی متفاوت تر و جدی تر نسبت به تجربه های گذشته خود در سینما نقش زنی به نام سحر را بر عهده دارد که باردار است و بزودی قرار است فرزند او به دنیا بیاید.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار کمدی بسیاری ایفای نقش کرده و در سالهای اخیر حضور پررنگ تری در عرصه سینمای اجتماعی و نقش های جدی داشته است، این بار با پیوستن به فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار در نقش متفاوت دیگری حاضر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بختیاری در این فیلم در فضایی متفاوت تر و جدی تر نسبت به تجربه های گذشته خود در سینما نقش زنی به نام سحر را بر عهده دارد که باردار است و بزودی قرار است فرزند او به دنیا بیاید.

پیش از این رعنا آزادی ور بعنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی مرداد قرارداد خود را ثبت کرده بود و این نخستین تجربه همبازی شدن بختیاری و آزادی ور محسوب می شود و در روزهای آینده بازیگران و چهره های مطرح دیگری به این پروژه خواهند پیوست.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی مرداد که اولین اثر سینمایی بهمن کامیار و به تهیه کنندگی محمود فلاح محسوب می شود، آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهنوش بختیاری با نقشی متفاوت به فیلم مرداد پیوست

بهنوش بختیاری با نقشی متفاوت به فیلم مرداد پیوست