مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 بهمن 1394 ساعت 12:052016-01-27سياسي

بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات های وزارت خارجه آغاز به کار کرد


هشتمین بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات های وزارت خارجه با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات های وزارت خارجه از صبح روز چهارشنبه در محل مرکز پژوهش ها و مطالعات وزارت خارجه در نیاوران با حضور همسران دیپلمات های وزارت خارجه و با مشارکت برخی زنان دیپلمات سفارت خانه های مقیم تهران برگزار شد.

در این مراسم ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سخنانی گفت: برگزاری این بازارچه خیریه و فعالیت انجمن حامی از اهمیت و احترام به فعالیت های ارزشمند اجتماعی است.

وی گفت: زنان ایران امروز در شرایط خاصی هستند.

امروز جامعه ایرانی در استانه تدوین ارایه برنامه ششم توسعه، نیمه راه چشم انداز بیست ساله و دو انتخابات بزرگ است و از طرفی در سال جاری جهان به استقبال اجرای سند توسعه پایدار رفته است که اهدافی 17 گانه را دنبال می کند و یکی از این اهداف مربوط به حوزه خانواده و زنان است که امیدواریم بتوانیم در کنار جوامع دیگر اهداف این سند هر چند بلندپروازنه است را محقق سازیم.

بنا بر اعلام قبلی قرار بود مراسم افتتاحیه بازارچه خیریه با حضور همسر وزیر امور خارجه برگزار شود اما بنا به دلایلی وی نتواتست در این مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات های وزارت خارجه آغاز به کار کرد

بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات های وزارت خارجه آغاز به کار کرد