مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 بهمن 1394 ساعت 12:352016-01-27سياسي

مصالحه 127 هزار پرونده در کلانتری ها


فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت توجه به مفاهیم و زوایای روانشناختی در استخدام پلیس خواستار مدرن سازی خدمات روانشناسی در بخش های مختلف ناجا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایریان (ایسنا)، سردار حسین اشتری در اولین همایش ملی پلیس، مشاوره و روانشناسی که صبح امروز در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز با توجه به گسترش، پیچیدگی، نو ظهوری و تنوع جرایم و نیز با توجه به یافته های علمی متعدد داخلی و مطالعات بین المللی، ابعاد پر استرس و حساس مشاغل و ماموریت های پلیس بر همگان واضح و مبرهن است به طوری که بسیاری از آسیب های روانی به ویژه بیماریهای روان تنی باعث بازنشستگی زودرس همکاران ما می شود.

اشتری با بیان اینکه پلیس در تمام ماموریت ها با آحاد مردم از طبقات و گروه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله افراد بزهکار و بزه دیده مواجه است گفت: بدون شک آگاهی از دانش روانشناسی جزیی لاینفک برای توفیق در حسن اجرای ماموریت ها و عملیات های پلیس است.

فرمانده ناجا در ادامه بهره وری از دانش روانشناسی در پیشگیری از وقوع جرم و کشف علمی جرایم با توجه به شخصیت های خاص افراد و جرایم گوناگون را یکی از این مصادیق برشمرد و گفت: نقش سلامت روان رانندگان در کاهش تصادفات و سوانح جاده ای که از مطالبات جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه 127 هزار پرونده در کلانتری ها

مصالحه 127 هزار پرونده در کلانتری ها