مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 بهمن 1394 ساعت 17:012016-01-27فرهنگي

خواننده قطعه «ماه و ماهی» ترانه صلح را برای «نفس» خواند


حجت اشرف زاده خواننده آلبوم «ماه و ماهی»، قطعه ای با مضمون صلح به آهنگسازی بهروز صفاریان بر شعری از امیر خلیلی برای فیلم «نفس» خواند.

- حجت اشرف زاده خواننده آلبوم ماه و ماهی ، قطعه ای با مضمون صلح به آهنگسازی بهروز صفاریان بر شعری از امیر خلیلی برای فیلم نفس خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ احمد امیر خلیلی ترانه سرا که جایزه ملی شعر صلح نیاوران را از آن خود کرده است، به همراه حجت اشرف زاده خواننده و بهروز صفاریان آهنگساز و با دعوت نرگس آبیار کارگردان فیلم نفس به تماشای این فیلم سینمایی نشستند.

اشرف زاده، صفاریان و خلیلی پس از پایان فیلم و با توجه به مضمون و فضای روایت داستان این اثر سینمایی، پیشنهاد ساخت یک قطعه موسیقی بر اساس موضوع فیلم نفس ارائه کردند و این پیشنهاد با استقبال آبیار کارگردان و تهیه کنندگان این فیلم سینمایی مواجه شد.

ساخت قطعه نفس با مضمون صلح نخستین همکاری حجت اشرف زاده خواننده، بهروز صفاریان آهنگساز و احمد امیرخلیلی ترانه سرا است و طی چند روز آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نرگس آبیار پیش از فیلم نفس ، فیلم هایی چون اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند و شیار 143 را کارگردانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواننده قطعه «ماه و ماهی» ترانه صلح را برای «نفس» خواند

خواننده قطعه «ماه و ماهی» ترانه صلح را برای «نفس» خواند