مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 بهمن 1394 ساعت 00:512016-01-28فرهنگي

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران: قم پایگاه سینمای اخلاقی کشور است


مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: قم، پایگاه سینمای اخلاقی کشور است که توانسته تاثیرات بسیاری بر فضای سینمای کشور بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، فرید فرخنده کیش پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم که در تالار شهید آوینی برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای تحول در فضای هنری استان قم، اظهار کرد: رفتار فرهنگی بر فضای شهر قم حاکم شده و شرایط خوبی را برای انجمن سینمای جوانان به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه توانمندی هنرمندان قمی را نباید دست کم گرفت، تصریح کرد: بسیاری از هنرمندانی که در سینمای کشورمان صاحب نام هستند از خاک قم برخاستند.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه رسانه توان مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی را دارد، عنوان کرد: امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه علیه نظام اسلامی ایران فعالیت گسترده ای دارد.

وی بیان کرد: قم پایگاهی برای سینمای اخلاقی کشور است که تاثیرات بسیاری بر فضای سینمای کشور گذاشته است.

فرخنده کیش با تاکید بر اینکه انجمن سینمای جوان استان قم دارای توانمندی بالایی در تربیت و معرفی سینماگران متعهد است، گفت: در این راستا می توان به برگزاری هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران: قم پایگاه سینمای اخلاقی کشور است

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران: قم پایگاه سینمای اخلاقی کشور است