مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 بهمن 1394 ساعت 16:152016-01-29سياسي

انقلاب ایران فصلی نوین در ادبیات سیاسی جهان


انقلاب اسلامی ایران فصلی نوین در ادبیات سیاسی جهان گشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، ‏گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران پیش بینی تئوریسین ها را دگرگون ساخت.

وی تاریخ انقلاب ایران را سرشار از فراز و نشیب های عبرت آمیز برشمرد و افزود: بحمدالله ‏جمهوری اسلامی ایران با هدایتگری حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره از گردنه های فتنه و تحریم های ‏مستکبران عبور کرده و در پرتو تقوای حکومتی و برخورداری از جوهره ولایت در ادامه مسیر استوار و محکم تر گشته ‏است.

‏خطیب جمعه بوشهر، استکبار ستیزی را جزء لاینفک ماهیت انقلاب ایران دانست و تاکید کرد: استکبار هیچگاه با ملت انقلابی ما همراه ‏نخواهد شد و همگان بدانند درصورت همراهی قصدشان لطمه زنی و سوء استفاده خواهد بود.

‏وی در ادامه حرکت به هنگام پاسدارن منطقه دوم دریایی سپاه در دستگیری ملوانان متجاوز امریکایی را ‏حرکتی بزرگ و موجب تحقیر آمریکایی ها و عزت ملت ایران عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه به موضوع انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت: نامزدها باید ‏قانون مداری و مراعات اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و با رعایت تقوای سیاسی و احترام به دیگر نامزدها در ‏خلق حماسه ای دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ایران فصلی نوین در ادبیات سیاسی جهان

انقلاب ایران فصلی نوین در ادبیات سیاسی جهان