مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 بهمن 1394 ساعت 11:512016-01-30سياسي

دغدغه امنیتی نداریم، دغدغه فرهنگی داریم/ دشمن دنبال اختلاط مرزهاست


به عنوان یک کارشناس نظامی اعلام می کنم که امروز هیچ دغدغه امنیتی و دفاعی نداریم، اما دغدغه فرهنگی، جای آنها را گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری در اجلاس سراسری اصحاب عشق ، با بیان اینکه هم اکنون مهمترین دغدغه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حوزه فرهنگ است، اظهار داشت: دشمنان با تمام امکانات و توان بسیج شده اند تا به انقلاب ما ضربه بزنند و این ضربه را در حوزه فرهنگ تدارک دیده اند.

وی افزود: اگر الان از ما بپرسند که دغدغه اصلی شما چیست و نگران چه هستید و به خاطر چه از کار و زندگی دست کشیده اید و در این عرصه جهاد می کنید، پاسخ و دلیل ما حفظ انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران، با تاکید بر ضرورت مشخص ساختن مرزهای انقلاب اسلامی ادامه داد: مهمترین کار و وظیفه امروز ما این است که این مرزها را پررنگ و مشخص کنیم.

کار اصلی ما حفاظت از مرزهای سیاسی، فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی است و باید از تمام ظرفیت و توان خود در این مسیر استفاده کنیم.

سردار جعفری با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از جریان انقلاب اسلامی گفت: یک زمان در محضر رهبری بودیم و ایشان تعبیر زیبایی در این زمینه داشتند؛ معظم له فرمودند، جریان انقلاب اسلامی مانند جریان آب شیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه امنیتی نداریم، دغدغه فرهنگی داریم/ دشمن دنبال اختلاط مرزهاست

دغدغه امنیتی نداریم، دغدغه فرهنگی داریم/ دشمن دنبال اختلاط مرزهاست