مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 11:402016-01-31دانش

عواقب فضای مجازی در کمین نوجوانان


با همکاری اداره ورزش و جوانان و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور، کارگاه آموزشی "آسیب های فضای مجازی و راهکارهای تحکیم خانواده" با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور میلاجرد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و مدرس کارگاه مذکور، گفت: امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت روزافزون علم دستگاه های مختلفی برای رفاه و آسایش بشر اختراع شده است که از جمله این وسایل اینترنت و دستگاه های تلفن همراه است که هر روز شاهد ارایه انواع مختلفی از برندهای گوناگون از آن در بازارها هستیم.

پیمان عین القضات افزود: اگر فضای مجازی توسط والدین برای فرزندان مدیریت و کنترل نشود، به معضل و ناهنجاری جدی تبدیل می شود که اثرات سوء آن از اثرات مثبت آن بیشتر خواهد بود.

وی با مهم و ارزشمند خواندن نقش والدین در خانواده افزود: امروزه بسیاری از والدین به دلیل بالا بودن مشغله کاری و زندگی، ابزارهایی همچون تبلت و گوشی های هوشمند را به راحتی در اختیار کودک و نوجوان قرار می دهند و از اثرات مضر آن بی خبر هستند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: کودکی که در اوایل زندگی به دنبال کشف و کنجکاوی برای آموختن است نیازمند تخلیه انرژی خود از طریق بازی های بدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب فضای مجازی در کمین نوجوانان

عواقب فضای مجازی در کمین نوجوانان