مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 14:062016-01-31سياسي

از حقوق دانان انتظار می رود به نظر شورا نگهبان احترام بگذارند


مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز گفت: از حقوق دانان انتظار می رود که باید همانگونه که قانون را قبول دارند به نظر شورای نگهبان هم احترام بگذارند.

- سید روح الله گلستانی زاده، مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شیراز،" با اشاره به صحبت های مسئولان در زمینه انتخابات گفت: متاسفانه دیده می شود کسانی که در مسئولیت اجرایی انتخابات در جمهوری اسلامی قرار گرفته اند، در مسئله انتخابات شبه ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه رویه صحیح و قانونی وجود دارد که کاندیداها باید از آن مجرای قانونی ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: ولی افرادی در پی بهانه تراشی هستند تا بحران فکری در کف جامعه را کلید بزنند.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به اینکه همه باید مواظبت کنند تا در جریان بحران فکری ورود پیدا نکنند، بیان داشت: در فتنه ها باید مواظب باشیم تا کسی از ما سوء استفاده نکند.

گلستانی زاده در ادامه بیان داشت: امام علی(ع) در نهج البلاغه می فرمایند: هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتی تا سوارش شوند و نه پستانی تا شیرش دوشند، چنان زی که در تو طمع نبنند ؛ اما متاسفانه هستند کسانی که بازیچه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حقوق دانان انتظار می رود به نظر شورا نگهبان احترام بگذارند

از حقوق دانان انتظار می رود به نظر شورا نگهبان احترام بگذارند