مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 15:112016-01-31فرهنگي

با بیش از 70 اثر هنری نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه تخصصی رامیار برپا شد


نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه تخصصی نقاشی رامیار با بیش از 70 اثر هنری به مناسبت دهه مبارک فجر در نوشهر برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تبریک فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های هنرجویی فرصت خوبی برای ارائه آثار و نقد و بررسی است و مسئول آموزشگاه رامیار با پیگیری هایی که انجام داد در شکل گیری این اتفاق خوب هنری پیشگام شد و هنرجویان وی، آثار خوبی را به نمایش گذاشتند.

بابک شمس ناتری افزود: نمایشگاه های این چنینی باعث رشد و بالندگی آثار هنرجویان می شود و هنرمندان باید از این فرصت استفاده کنند و در کنار آموختن از استاد خود، از تجربیات اهل هنر که برای بازدید از این نمایشگاه فاخر و ارزشمند می آیند نیز بهره لازم را ببرند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با بیش از 70 اثر با تکنیک های رنگ روغن، سیاه قلم، طراحی با مداد و آب رنگ و.

در نگارخانه شماره دو مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند همه روزه از آن بازدید کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر اظهار کرد: بهره گیری از خلاقیت، تخیل، ابتکار و ذوق هنری از ویژگی های مثبت این نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بیش از 70 اثر هنری نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه تخصصی رامیار برپا شد

با بیش از 70 اثر هنری نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه تخصصی رامیار برپا شد