مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 16:462016-01-31سياسي

فرماندار رامسر: عروس شهرهای ایران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود


با سپری شدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز شهرداری ها، دهیاران، اداره میراث فرهنگی و گردشگری رامسر باید برنامه های خود را برای استقبال از مهمانان نوروزی و ایجاد فضای مطلوب تدوین کنند.

- " از شهرستان رامسر، حسین سروری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر که با بازگشت پیروزمندانه امام راحل در 12 بهمن به میهن آغاز شد و شاهد انقلابی سیاسی دینی که در منطقه و جهان تاثیر گذاشت بودیم، افزود: اینکه کشورهای مختلف همچنان در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند نشان دهنده این است که نظام در مسیر درست خود گام برداشته است.

وی با اشاره به فرجام برجام گفت: قبل از اجرایی شدن توافق شاهد اعمال محدودیت های بسیاری علیه ایران بودیم که با صبر و بردباری ملت ایران و راهنمایی رهبر و تدبیر تیم مذاکره کننده موفق شدیم سایه تحریم ها را برداریم و در این مدت زمان کوتاه 51 پرونده همکاری در زمینه های نفت، پتروشیمی، پروژه های عمرانی و .

به ثبت رسید.

سروری با بیان اینکه آثار برجام و قراردادها در سال های آینده قابل مشاهده است، افزود: دولت براین است که از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کند و بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رامسر: عروس شهرهای ایران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود

فرماندار رامسر: عروس شهرهای ایران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود