مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 19:362016-01-31دانش

مجتمع فرهنگی-ورزشی در دانشگاه پیام نور قم تأسیس شود


رییس دانشگاه پیام نور قم با بیان اینکه بازسازی یک مجتمع فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام نورقم یک نیاز اساسی است، گفت: با موافقت هیئت امنا محوطه سازی این مجتمع در حال انجام است و امید است مجتمعی در شأن دانشگاه ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد علی قره در نشست خبری که عصر امروز در دفتر ریاست دانشگاه پیام نور قم برگزار شد، با بیان اینکه مقرر شده که دانشگاه پیام نور قم به عنوان یک برند فرهنگی در میان سایر دانشگاه های پیام نور کشور شود، اظهار داشت: میزان اثر بخشی این مسئله در دانشگاه پیام نور قم از برنامه های پیش بینی شده بسیار جلوتر بود.

رییس دانشگاه پیام نور قم با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور قم از دو مشکل اساسی رنج می برد، افزود: یکی از این مشکلات مشکل داخلی و مشکل دوم انتظار بالای شهر مقدس قم از دانشگاه پیام نور بود که این مشکلات طی این مدت حل شد.

قره با اشاره به برطرف شدن مشکلات اجرایی و بدهی های مالی دانشگاه گفت: به دنبال افتتاح ساختمان های جدید در دو واحد کهک و جعفریه هستیم و این کار با کمک خیرین و دولت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازسازی یک مجتمع فرهنگی- ورزشی در دانشگاه پیام نورقم یک نیاز اساسی است، افزود: با موافقت هیئت امنا محوطه سازی این مجتمع در حال انجام است و امید است مجتمعی در شأن دانشگاه ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی-ورزشی در دانشگاه پیام نور قم تأسیس شود

مجتمع فرهنگی-ورزشی در دانشگاه پیام نور قم تأسیس شود