مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 بهمن 1394 ساعت 09:162016-02-01سياسي

استاندار قزوین: فرمانداران و بخشداران به دنبال جذب کارآفرینان باشند


استاندا قزوین با بیان اینکه دولت به دنبال فضای آرام برای خدمت رسانی به مردم است، گفت: فرمانداران و بخشداران باید در فضای جدید پساتحریم به دنبال جذب کارآفرینان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، فریدون همتی در ششمین همایش فرمانداران و بخشداران استان که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همه مسئولان باید برای مقبولیت بخشیدن به سیاست های دولت در میان مردم و ایجاد احساس رضایت در آنان تلاش کنند.

وی افزود: همچنین بر تمام مسئولان وظیفه است که ارتباط خوبی با مردم برقرار کرده و پیگیر رفع مسائل و مشکلات آنان باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: فرمانداران و بخشداران باید نوآوری کرده و خلاقیت به کار گیرند تا روش های جدیدی را برای ارتباط با مردم و شخصیت های مختلف جامعه اتخاذ کنند.

همتی ادامه داد: همچنین نیاز است که ارتباط خوبی با مدیران دستگاه های اجرایی استان برقرار کرده و کارهای خود را با اخلاق و متانت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید تکریم مردم است، عنوان کرد: کاری که مربوط به مردم بوده و امروز قابل انجام باشد، نباید به فردا موکول شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران باید ارتباط خوبی با ائمه جمعه برقرار کرده و اقدامات دولت را برایشان تبیین کنند تا در جریان خدمات دولت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: فرمانداران و بخشداران به دنبال جذب کارآفرینان باشند

استاندار قزوین: فرمانداران و بخشداران به دنبال جذب کارآفرینان باشند