مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 بهمن 1394 ساعت 10:352016-02-01سياسي

کانادا نباید نگاه سیاسی به پرونده خاوری داشته باشد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرونده خاوری سیاسی نیست اظهار داشت: دولت کانادا مانع دستگیری خاوری و بازگرداندن او به ایران نشود و با این پرونده رفتار سیاسی نداشته باشد.

- منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه برخی تاکید دارند با برقراری ارتباط بین ایران و کانادا باید زمینه های استرداد خاوری فراهم شود، اظهار داشت: خاوری را باید پلیس بین المللی یعنی اینترپل پیگیری کند، تاکید دارم که پرونده خاوری اقتصادی است و نباید با آن رفتار سیاسی شود از سوی دیگر نباید دولت کانادا مانع دستگیری او و روند قانونی آن شود.

نماینده مردم اردبیل، نمیر، نمین در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه دادگاه ایران علیه خاوری منهم اختلاس 3 هزار میلیاردی رای داده است باید پلیس بین الملل بر اساس قوانین و ضوابطی که دارد این متهم را به ایران بر گرداند و مانع برخوردهای سیاسی با این متهم اقتصادی شود.

وی عنوان کرد که انتظار می رود پلیس بین الملل بر اساس قوانین و ضوابط خاص خود به شکایت جمهوری اسلامی رسیدگی کند برای دستگیری و بازگشت خاوری به ایران و تحویل به دادگاه عدل اسلامی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا نباید نگاه سیاسی به پرونده خاوری داشته باشد

کانادا نباید نگاه سیاسی به پرونده خاوری داشته باشد