مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 بهمن 1394 ساعت 14:262016-02-01سياسي

فارس گزارش می دهد کش و قوس های یک پروژه نفتی در دماوند


نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: وزارت نفت با اجرای پروژه گازرسانی به لاریجان در تخریب محیط زیست عجله دارد.

- حمیدرضا مشهدی عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شرق استان تهران با اشاره به ظرفیت گردشگری حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه اظهار داشت: این شهرستان ها ظرفیت گردشگری بسیاری بالایی دارند که جهت درآمد و اشتغال در زمینه گردشگری باید فعال شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان های دماوند و فیروزکوه زیرساخت های مناسب گردشگری دارند، اما اخیراً به علت انتقال گاز به بخش لاریجان قسمت اعظم فضاهای محیط زیست، طرح های کشاورزی و گردشگری دماوند در حال تخریب است.

نماینده مردم شهرستان های دماوند وفیروزکوه در مجلس تصریح کرد: با وجود مسیرهای مناسب برای این انتقال و اینکه باید مردم شریف منطقه لاریجان از این نعمت الهی برخوردار شوند، لازم است با مدیران و کارشناسان دماوند در این خصوص مشورت شود.

مشهدی عباسی بیان کرد: دلیل پاسخ گو نبودن سه ماهه وزارت نفت در این زمینه مشخص نیست؛ ضمن اینکه از پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست تقدیر می کنیم، اما وزارت نفت انتقاد دارم که در تخریب محیط زیست عجله دارد و این عجله با کمبود اعتبار باعث شایعاتی مبنی بر مسائل پشت پرده در وزارت نفت شده است که بعداً توضیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد کش و قوس های یک پروژه نفتی در دماوند

فارس گزارش می دهد کش و قوس های یک پروژه نفتی در دماوند