مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 بهمن 1394 ساعت 15:462016-02-01سياسي

اصلاح نگرش به زنان سبب توسعه و امنیت جامعه می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: اصلاح نگرش به زنان سبب توسعه و امنیت جامعه می شود که یکی از وجهه های مهم تحقق این امر عدالت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فهیمه فرهمندپور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: با حضور اسلام و بعثت پیامبر اکرم (ص) زنان، اقشاری بودند که بیشترین تحول را در زندگی خود دیدند و از طرفی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز این اتفاق مجدداً تکرار شد.

وی افزود: زنان یکی از بیشترین گروه هایی بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران از موهبت و پیامد انقلاب برخوردار شدند از این رو امام خمینی (ره) به عظمت، خلاقیت و قابلیت این اقشار توجه داشتند و مقام معظم رهبری نیز در این رابطه فرمود، امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که در کشور متوجه ظرفیت زنان شدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور عنوان کرد: تغییر سبک زندگی از برنامه های امام خمینی (ره) بود و مقام معظم رهبری نیز به پیرو آن از اصلاح سبک زندگی یاد می کنند که این اصلاح سبک زندگی دارای چند بعد است.

وی به آسیب های اجتماعی حوزه زنان اشاره کرد و گفت: اصلاح نگرش به زنان سبب توسعه و رونق، امنیت جامعه و کرامت بخشی به انسان می شود که یکی از وجهه های مهم تحقق این امر عدالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نگرش به زنان سبب توسعه و امنیت جامعه می شود

اصلاح نگرش به زنان سبب توسعه و امنیت جامعه می شود