مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 بهمن 1394 ساعت 18:562016-02-01سياسي

جلسه کمیته تخصصی کارگروه فراقوه ای برخورد با زمین خواری برگزار شد


جلسه کمیته تخصصی کارگروه فراقوه ای برخورد با زمین خواری با حضور رییس سازمان امور اراضی کشور و نمایندگان ارشد تمامی دستگاههای اجرایی، قضایی و نظارتی صاحب نقش در حوزه زمین در سازمان امور اراضی کشور برگزار شد.

- " به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی بررسی پرونده بخشی از اراضی کشاورزی واقع در منطقه خزرشهر جنوبی استان مازندران و همچنین پیگیری وضعیت اراضی ساحلی دریای خزر در دستور کار این نشست قرار داشت.

در این نشست رییس سازمان امور اراضی کشور به مجموعه اقدامات انجام شده در جهت توافقات و مصوبات جلسات پیشین کمیته اشاره کرد و از تشکیل کمیته هماهنگی دفاتر و مدیریت های حقوقی دستگاه های عضو کارگروه برخورد با زمین خواری و همچنین کمیته هماهنگی یگان ها و گشت های حفاظت دستگاه های فعال در این حوزه از جمله سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جنگل ها، سازمان امور اراضی کشور، سازمان ملی زمین و مسکن، امور آب خبرداد.

وی افزود: تصمیمات و هماهنگی های انجام شده در این کمیته ها در موارد زیادی برای حفظ اراضی و برخورد با تخلفات بسیار کارگشا بوده است.

افشار همچنین پیشنهاد کرد دستگاه های ذی نقش در اجرای کاداستر اراضی مختلف نیز کمیته هماهنگی مشترکی ذیل کارگروه تشکیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کمیته تخصصی کارگروه فراقوه ای برخورد با زمین خواری برگزار شد

جلسه کمیته تخصصی کارگروه فراقوه ای برخورد با زمین خواری برگزار شد