مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 10:062016-02-02بين الملل

بیعت آمریکا با پادشاه سعودی


صمیمیت و گرمی روابط آمریکا و عربستان در حالی بیش از پیش علنی می شود که آمریکا با درک برخی واقعیت ها، خود را از مانورهای داخلی عربستان در امان نگاه داشته و سنگ مسائل امنیتی و حیاتی خود را به سینه می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، همزمان با اولین سالگرد پادشاهی ملک سلمان بن عبدالعزیز صمیمیت روابط آمریکا و عربستان و اطمینان بخشی های واشنگتن به ریاض در مسائل مختلف بیش از پیش نمود یافته و علنی شده است آن هم در حالی که مسائل مورد اختلاف دو طرف فقط یک تعریف دارد: لزوم حفظ مسائل امنیتی و حیاتی آمریکا.

بیعت تمام و کمال با ملک سلمان سلمان بن عبدالعزیز می تواند بگوید بیعت تمام و کمالی را برای پادشاهی اش به دست آورد و پس از آنکه بر تخت سلطنت تکیه زد از امروز پادشاهی اش را تمام کند.

هیچ گاه به ذهنش هم خطور نمی کرد که مسئولان ریز و درشت آمریکا راهی ریاض شده و مانند سایر رعیت ها فوت ملک عبدالله را به او تسلیت بگویند.

رو شدن گرمی روابط آمریکا و عربستان گرمی و صمیمیت بین دو طرف آمریکایی و سعودی معمولا محکم نبوده و جز در موارد نادر علنی نمی شد اما شرایط خاص موجب شد روابط به شکل بی سابقه ای نزدیک شده و در بالاترین سطح اطمینان بخشی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیعت آمریکا با پادشاه سعودی

بیعت آمریکا با پادشاه سعودی