مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 14:002016-02-02سياسي

سوریه از مصادیق منافع مشترک ایران و روسیه است


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رییس و اعضای کمیته بین الملل دومای روسیه امروز سه شنبه 13 بهمن ماه دیدار و در خصوص همکاری های دو جانبه و منطقه ای تبادل نظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ابتدای این دیدار پوشکوف رییس کمیته بین الملل دوما ضمن خوش آمدگویی به علی اکبر ولایتی و هیات همراه نظرات خود را در خصوص مسایل دو جانبه و منطقه ای بیان کرد.

ولایتی در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری ها و ارتباطات دو کشور گفت: سابقه همکاری ها به ویژه پس از پیروزی انقلاب در تاریخ روابط دو کشور بی سابقه است و ما به صورت استراتژیک روابط با شرق به ویژه روسیه را به عنوان نگاه راهبردی مقام معظم رهبری دنبال می کنیم .

مشاور مقام معطم رهبری در امور بین الملل تصریح کرد: همانگونه که ریاست محترم کمیته بین الملل دوما هم تاکید کردند باید گفت که دو کشور منافع بلند مدت و استراتژیک داشته و البته تهدیدات مشترکی را هم دارند.

وی افزود: یکی از نمونه ها و مصادیق منافع مشترک ایران و روسیه در موضوع سوریه است که پیروزی در این میدان بسیار حیاتی بوده و می تواند منافع و تمامیت ارضی کشورهای منطقه مانند عراق و ترکیه را تامین و ثبات و صلح در منطقه را تامین نماید و افراط گرایی منطقه در حال گسترش به آسیای مرکزی و غرب چین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه از مصادیق منافع مشترک ایران و روسیه است

سوریه از مصادیق منافع مشترک ایران و روسیه است