مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 14:212016-02-02ورزشي

توسعه ورزش همگانی اولویت ورزش در ایران قرار گیرد


ورزش ایران باید دو گام به عقب بردارد و از اولویت ورزش قهرمانی به اولویت ورزش همگانی و در درجه دوم از اولویت ورزش آقایان به اولویت ورزش بانوان تغییر یابد.

- محمد علی قره، رییس دانشگاه پیام نور قم درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در قم، با اشاره به دیدار رییس دانشگاه پیام نور قم به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با آیت الله اعرافی گفت: در این دیدار آیت الله اعرافی از ایده ها و طرح های ورزش همگانی استقبال کردند و قرار بر این شد که جامعه المصطفی تربیت کننده مرشدهای ورزش همگانی ایران باشند.

وی افزود: افرادی که باید مربیان ورزش های همگانی و مربیان فرهنگی اخلاقی با ابزاری ورزشی برای کل ورزش جهان شوند و این ایده ای بود که آیت الله اعرافی مطرح و مقرر شد که با کمک جامعه المصطفی و دانشگاه پیام نور برای نخستین بار مطرح و اجرایی شود.

رییس دانشگاه پیام نور قم خاطرنشان کرد: امید است تمامی فعالیت های جامعه المصطفی اعم از فیزیکی و اجرایی و پژوهشی ایران با کمک 40 هزار فارغ التحصیل جامعه المصفی و 30 هزار طلبه ای که اشتغال به تحصیل دارند بتواند به ورزش جهان خط مشی فرهنگی و معرفتی را حاکم کند و ورزش جهان را از زندان دوپینگ و انحرافات اخلاقی پشت پرده آن نجات دهند به گونه ای که ورزش هم فرهنگی و هم همگانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش همگانی اولویت ورزش در ایران قرار گیرد

توسعه ورزش همگانی اولویت ورزش در ایران قرار گیرد